    From: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Poczta Polska - apropos wielu wczesniejszych dyskusji
    Date: Fri, 8 Aug 2008 15:42:30 -0700 (PDT)

    On 7 Sie, 17:23, "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>
    wrote:
    Zacytuję klasyka: "i co mi pan zrobi?" Na
    > dodatek może to być tylko czubek góry lodowej, jak się szacuje.
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    > Zbyszek
    > PGP key: 0x39E452FE

    wystarczy zajrzec do raportu NIK-u z zeszlego roku o poczcie i ilosci
    ginacych przesylek. Nic dziwnego ze PP musi podnosci ceny bo przy
    takich odszkodowaniach jakie wyplaca rzeczywiscie im sie nie oplaca.
    Ja na pregierzu napisalem o cudnych ludziach z poczty. wydaja listy z
    us nie dla tej osoby na ktora jest awizo, list ktory powinien byc
    zwrocony z powodu a)zgloszenia ze adresat juz nie mieszka b)
    przekroczenia magicznych 14 dniu. informowania ze listu nie ma (na
    poczcie, awizo bylo) proba przekonania mnie ze list to listonosz wzial
    bo awizo wypelnial dzien przed wlozeniem awiza do skrzynki na poczcie
    i moze zapomnial ze wypelnial i wzial a jeszcze z rejonu nie wrocil.
    Ale nie zalapala (co dziwne) pytania czy jak bral ten list to tata
    halinki przechodzil i czy wysoki oficer wrzucal wtedy list do
    skrzynki.