  • Data: 2005-06-09 21:02:34
    Temat: Re: Poco ludzie kupuja pistolety.....
    Od: poreba <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    sAndrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> niebacznie
    popelnil news:d8a1iq$51e$1@opal.futuro.pl:

    > A widziałeś kiedyś skutki trafienia dubeltówką nabitą śrutem w
    > twarz?
    Ja NIE widziałem jako pacholę, facet który dostał postrzał NIE
    miał twarzy. Przynajmniej w trumnie jej nie było.

    > Chyba, że masz na myśli wiatrówki. A wiatrówki są do zabawy -
    > podobnie jak łuki czy te z kulkami z farbą
    I do tejże zabawy o wiele bezpieczniejsze.

    Zgaduję jednak, że przedpiścy chodziło o to, dlaczego ludzie kupują
    te wiatrówki/straszaki/atrapy traktując je jako swoistą "broń".
    Też takiego podejścia nie rozumiem,
    ale się tym na newsach nie chwalę.

    --
    pozdro