    From: "poilkj" <p...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pobyt czasowy a WKU
    Date: Mon, 1 Sep 2003 09:52:59 -0500

    "Fabio" <f...@a...poczta.fm> wrote in message
    news:3164495.LgytDmvXUD@sigma.inet.alpha.pl...
    > Witam
    >
    > i mam pytanie. Jak to jest z przynaleznoscia do WKU w przypadku pobytu
    > czasowego dluzszego niz 2 miesiace? Czy jakies pisma i inne pierdolki mam
    > kierowac do WKU w stalym miejscu zamieszkania (udawanie sie pozniej na
    > zeznania moze sie wiazac z duzym zachodem i klopotem), czy tez do WKU w
    > miejscu, gdzie zameldowany jestem obecnie czasowo?

    Sprawy z WKU zalatwia biuro meldunkowe.

    Jak pamietam to w stalym miejscu zamieszkania szedlem do biura meldunkowego
    mowiac, ze czasowo przemeldowuje sie do..
    Wbijali mi do ksiazeczki wojskowej pieczatke w miejscu skreslono z ewidencji
    WKU ....
    W tymczasowym miejscu wpisywali mi adres do dowodu, a do ksiazeczki wbijali
    przynalenosc do nowego WKU.
    Wysylke papierow WKU robi sobie samodzielnie.
    Zreszta jest to dobry sposob, zebyte papiery wreszcie zginely.