  • Data: 2003-06-22 08:39:41
    Temat: Re: Pobór absolwentów
    Od: "Marcin Kłos" <q...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tutaj nie chodzi o rocznik tylko o rok ukończenie studiów. Pewnie jeśli
    > rozporządzenie się pojawi, to dopiero w paździrniku (tak jak ostatnio) :(

    Jest jeszcze inaczej, chodzi o kombinacje rocznika i daty ukonczenia studiow.
    W przypadku rocznika 1977 zwolnienie ze sluzby obejmowalo tych, ktorzy
    ukonczyli studia przed ktorymstam listopada 2002.

    Tak samo bylo z rocznikiem 1976 - zwolnienieni Ci, ktorzy ukonczyli przed 9
    listopada 2001. I tak samo bedzie z kolejnymi rocznikami. Jesli dopiero teraz
    skonczyles studia (absolutorium) to znaczy, ze sie troche ociagales i
    rozporzadzenie nie obejmuje Cie z automatu, ale podanie do komendanta WKU
    powinno zalatwic sprawe, bo w ostatnich latach pobor to dla nich jedynie
    problem.

    --
    pozdrawiam
    Marcin Klos