    From: RBprv <r...@U...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Po jakim czasie będę właścicielem ziemi
    Date: Thu, 24 Feb 2005 12:39:22 +0100

    > Masz świadomość tego, że nie jesteś właścicielem. Termin 30 letni który

    Mam świadomość, ale czy to znaczy że łamie prawo? Jestem użytkownikiem i
    to ja płace podatek na kwitach jest moje nazwisko. Tak dla ścisłości moi
    rodzice również nieżyją ale od ponad 40 lat (wychowywali mnie
    dziadkowie) dlatego pole które użytkuje jest dziadka. Dziadek przed
    śmiercią nie przepigał go na nikogo.