    Date: Thu, 27 Oct 2005 11:24:45 +0200
    From: Wojtek Szweicer <w...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Po co komu notariusz, przeciez powinna starczyc umowa????

    Dnia 2005-10-27 10:17 Robert J. napisał(a):

    > Bardzo rozsądna ;-). Tylko wytłumacz mi czemu tych pieniędzy nie może brać
    > państwo? Czy urzędnik państwowy poświadczający taką transakcję jest jakiś
    > gorszy??? Na pewno byłby tańszy... A tak kasa płynie do prywatnych kieszeni
    > notariuszy. Na dodatek za cholerę nie da się z nimi wynegocjować ceny...

    A czemu podatnicy mają płacić za to, że ktoś sobie zawiera umowę? Ktoś
    ma ochotę zawrzeć, to jego sprawa, ja nie mam ochoty za to płacić.
    Kwestią dyskusyjną jest też, czy rzeczywiście urzędnik byłby tańszy -
    raczej większość rzeczy "prywatnych" jest lepsze (jeśli nie tańsze) od
    państwowych.
    Natomiast pytanie Autora wątku jest, po co W OGÓLE płacić notariuszom?
    Nie przeszkadza mi dobrowolne korzystanie z ich usług, chcesz - Twoja
    sprawa. Ale jak nie chcesz, to proszę bardzo: ktoś Cię oszuka i będziesz
    mieć kłopoty, ale to Twoja sprawa.
    w.

    --
    http://members.chello.pl/e.szweicer/