  • Data: 2012-08-10 08:36:29
    Temat: Re: Plichta i Amber Gold
    Od: "NKAB -" <n...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    medea <x...@p...fm> napisał(a):

    > Jestem prostą blondynką, ale może jako znawcy wytłumaczycie mi, jak to
    > możliwe w państwie prawa, że człowiek dostaje kilka wyroków w ciągu
    > kilku lat, a każdy kolejny w zawieszeniu? Czemu w ogóle ma służyć
    > "zawieszenie" wyroku, jakie to ma formalne uzasadnienie?
    > Mimo że nie jestem i nigdy nie byłam ich klientką i w ogóle trzymam się
    > z dala od takich instytucji, to jednak ta sprawa mnie strasznie
    > zbulwersowała.
    >
    > Ewa

    No bo on zna system.

    Weź takiego Tuska, który działa w podobny sposób, czyli
    obiecuje kretynom cuda a oni idą do urn jak te łowiecki na zeź.

    Dla tych co są twórcami systemu tacy ludzie jak Plichta to ich człowiek
    i w zasadzie to nawet jest chroniony, on kuma o co w tym chodzi
    bo adresatem działań Plichty są na ogół zwolennicy "ojca" Rydzyka
    i wyborcy biorący czynny udział w wyborach.

    W dobrym państwie wyroki wydaje społeczeństwo a nie wykształceni urzędnicy.

    Maddof został skazany na, chyba, 140 lat więzienia, bo naciągnął swoich
    ziomali a to oni mu tego nie wybaczą. SWOICH, bo bidota się nie liczy.

    To samo dotyczy płacenia podatków, mądry jak tylko może unika,
    reszta po prostu musi, bo jak nie to do paki.

    Jak chceta mieć dobre państwo to musita zmienić system wyborczy.

    Andrzej.