  • Data: 2011-07-22 13:53:09
    Temat: Re: Plażowi poszukiwacze skarbów.
    Od: Krzysztof Jodłowski <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A jeśli tam będzie stał niepodpisany rower bez numeru?

    Pozostałych na plaży rowerów bez numeru to ja jeszcze nie widziałem :)

    Ludzie często gubią na plaży monety, zegarki, biżuterię itp. - to
    naturalne. Inni je znajdują. Taka kolej rzeczy.
    Jak wyobrażasz sobie znalezienie właściciela pięciozłotówki?
    Albo właściciela typowego taniego zegarka czy taniego pierścionka wśród
    kilku tysięcy turystów? Takie rzeczy ludzie gubią i nie szukają, bo im
    się nie chce.
    Drogie zegarki, biżuterię, portfele i inne rzeczy ze znakami
    charakterystycznymi właściciele szukają i albo znajdują, albo czasem
    wywieszają ogłoszenie o zgubieniu. Tu jest miejsce na uczciwość
    znalazcy. Znalazł coś wartościowego, niech wywiesi kartkę o znalezieniu
    - może liczyć na znaleźne.
    Reszta znalezionych do kieszeni.

    --
    pozdrawiam