  • Data: 2004-07-06 06:39:42
    Temat: Re: Płatność w publicznym LO
    Od: "greg" <g...@p...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie program, a zajęcia dodatkowe.

    Skoro zajęcia dodatkowe to poczekaj aż bedziesz miał własne dzieci, a potem
    siedź nic nie rób niech zajęcia dodatkowe dla twojego dziecka ustalają inni
    rodzice. Nie wszyscy chcą i muszą być poliglotami.

    > No i?

    No i to, że się odbywać mają po zajęciach obowiązkowych a nie w trakcie
    trwania zajęć obowiązkowych.

    > No i ponieważ jest tego mało, to są organizowane dodatkowe.

    Bardzo ciekawe, że w jednej szkole wystarcza, a w innej nie. Może
    nauczyciela należy zmienić a nie dawać mu zarobić na lekcjach dodatkowych,
    skoro płacę za coś extra to chce mieć wybór kto to będzie robił.