  • Data: 2020-06-14 22:42:40
    Temat: Re: Płacimy za śmieci, ale ....
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Osobiście bym zakazał. Chyba, ze mogą u nas zostać przerobione na coś
    > pożytecznego.

    Pracownicy sortowni i śmieciowisk dostają wynagrodzenia, a nie ma komu
    tego wszystkiego przerobić. (Dlatego bardzo podniesiono nam opłaty na
    poczet śmieciarek i nawet tych zalegajcych śmieci z zagranicy, które
    leżą na wysypiskach). Często ostatnio są podpalane śmieciowiska, których
    strażakom jest bardzo trudno ugasić.
    Mieszkam dosyć daleko od Elektrociepłowni, a widziałam z okien ogień
    buchający do wysokości komina. Wysypisko śmieci jest blisko tej
    Elektrociepłowni i TVN-u. My, z tego rejonu płacimy w czynszu haracz na
    to śmieciowisko.