  • Data: 2002-09-25 11:06:51
    Temat: Re: Place Alimenty ale nie jestem ojcem pomocy!!!
    Od: Tomasz Slaski <t...@p...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Darek wrote:

    > Witam ,

    Spokojnie, nie gorączkuj się :) Tu nie piekarnia :)
    Pewnie jak Sandra wieczorem zasiądzie do kompa to Ci objaśni
    dokładnie co i jak.
    W każdym razie wynik badania DNA jest dla Ciebie korzystny i mozesz
    nieźle wyjść na tym, chyba łacznie z zasadzeniem zwrotu nienależnie
    pobranych świadczeń alimentacyjnych.

    > Pozdrawiam,
    > Naiwny

    TOM
    TS635-RIPE LAN/MAN BAFH GSM +48 607 81 83 30
    After hours -> http://www.telefonia.skonet.pl