    From: "emeryt" <e...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Płaca 5zł/h
    Date: Wed, 10 Aug 2011 08:13:22 +0200

    > Nic nie reklamuje.Byłem akurat w żabce po piwko i słyszałem jak pan
    > "pracodawca" jedzie po pracownicy że kolejna kur... go olała nie
    > przychodząc
    > do pracy i sam musi stać za ladą.On biedny daje prace a ludzie maja to w
    > dupie.

    no stawkę trudno zaakceptować, ale jeżeli ktoś sobie nie przychodzi
    do pracy od tak... Zgadzasz się z takim podejściem?

    Moim zdaniem, niezależnie za jakie pieniądze pracujesz, jeżeli
    się sam na to zgodziłeś, jeżeli to nie jest praca niewolnicza, pod
    przymusem, to porzucanie pracy jest czymś równie karygodnym jak
    płacenie 5zł/h - z tego co napisałeś domniemuje, że to właśnie było
    porzucenie pracy.
    Zawsze można to załatwić wypowiedzeniem a porzucających pracę
    powiną się zacząć ciągać po sądach - niby można to zrobić, ale
    którym pracodawcą się chce.