  • Data: 2009-09-13 08:43:15
    Temat: Re: Piwo naprawdę bezalkoholowe
    Od: "zbyszek" <z...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    > Primo: nie pisałem, żeby wzywać, tylko co powinien był zrobić, gdyby
    > klient się uparł i wezwał.
    >
    > Secundo: od błahostek się zaczyna...

    > Na wezwanie patrolu? Sprzedający popełnił wykroczenie.

    A na czym polega wykroczenie?, Czy jest prawny obowiązek aby każdy musiał
    sprzedać
    wszystko co ma jesli tylko kupujący się pojawi i chce kupić? Przychodzi
    sąsiad do mnie i mówi
    kupuję twój samochód - dawaj kluczyki....jakiś absurd
    Czy sprzedawca nie może dowolnie rozporządzać swoim majątkiem tylko dlatego
    że stoi za ladą?