  • Data: 2006-05-23 20:11:09
    Temat: Re: Pirackie programy
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

    news:pan.2006.05.23.19.15.20.400373@olgierd.wordpres
    s.com...
    > Osoba przedstawiająca się jako *Jarek Spirydowicz* stuknęła w klawisze
    > i oto co powstało:

    > No właśnie nie mam pod ręką prawa autorskiego oraz ew. przepisów
    > wprowadzających ale jednak aplikacje *zainstalowane* przed datą
    > wejścia w życie ustawy podlegały tejże abolicji. Czyżby była ona
    > czasowo ograniczona?

    No właśnie te dyskietki i kasety (!) z wyglądu są bardzo zabytkowe. Szkoda
    kasować. :-)
    Wydaje mi się, że gdybym to kopiował to łamię prawo, ale nagrane przed
    wejściem prawa autorskiego dla programów są legal. Zostały legalnie nabyte
    dawno temu na bazarze czy w sklepach komputerowych. Np działająca do dziś
    chyba firma TAKT sprzedawała kasety do Commodore. Mam teraz żądać
    odszkodowania od nich za wyprodukowanie pirata?

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/