    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: Piotr Woźniak-Starak nie żyje
    Date: Sat, 24 Aug 2019 12:00:33 GMT

    On 2019-08-23, Robert Wańkowski <r...@w...pl> wrote:
> [...]
    pl...

    iej-snieznej-nie-zyja,963384,s.html

    > Mogli to inaczej podać do wiadomości. Że dotarli, nie żyje ale dalej
    > działają. Tak jakby morale podupadło. Dziwne, dlaczego przystopowali?
    > Koszty?

    Oficjalnie, niechęć do ryzykowania życiem ratowników.

    > A gdyby dawał oznaki życia?
    >
    > https://www.tvn24.pl/tatry-koledzy-grotolaza-zaginio
    nego-w-jaskini-wielkiej-snieznej-prosza-o-wznowienie
    -akcji,963557,s.html

    Powtórzyło się co zniknęło:
    6674,topr-informuje-o-prawdopodobnym-odnalezieniu-ci
    ala-drugiego.html

    "Jan Krzysztof, naczelnik TOPR, przekazał, że na podstawie analizy zdjęć
    wykonanych przez ratownika, który był najbliżej miejsca, gdzie
    zidentyfikowano pierwsze ciało, można wywnioskować, że obok znajduje się
    również ciało drugiego grotołaza. - Chcemy przekazać te informacje,
    które mamy na ten temat, w związku z dużymi naciskami, które się
    pojawiają - powiedział naczelnik."

    Ociupinkę w innym stylu, ale ten sam przekaz.

    Może własnie o to chodzi z tym przystopowaniem - są wewnętrznie
    przekonani, że nie żyje (np. bo te ciuchy), ale też wiedzą, że to nie
    jest zbyt twardy dowód.

    --
    Marcin