    From: Rumax <r...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pilne - problem ze spoldzielnia mieszk.
    Date: Mon, 15 Sep 2003 18:22:09 +0200
    Sender: w...@p...onet.pl@host94-106.crowley.pl

    Uff... jestem po.
    Wszystkim dziekuje za podpowiedzi choc nie zdazylem ich przeczytac
    przed wyjazdem.
    20-minutowe negocjacje z prezesem przyniosly wreszcie skutek.
    Kilka razy juz chcialem go rozszarpac ale zachowalem zimna krew i po
    pozostawieniu dowodu osobistego (sam zaproponowalem :) moglem wziac
    statut i pojechac z nim zeby zrobic kserokopie. Numery ksiag tez
    dostalem. Nawet na koniec udalo sie pana prezesa tak zmiekczyc, ze
    ucielismy sobie pogawedke nt. spoldzielni.
    Pogawedka straszna i smieszna momentami.
    Dowiedzialem sie np., ze:
    1. Pan Prezes to by w moim wieku nigdy nie poszedl do spoldzielni
    tylko wybyudowal sobie dom (widac ze nie jest bardzo przekonany do
    idei spoldzielczosci :))
    2. Jestem jakis straszny kretacz skoro mu nie wierze na slowo tylko na
    wszystko chce miec jakies papiery. Na pewno jestem straszny kretacz...
    3. Pan Prezes to 40 lat przepracowal w przemysle a tutaj to jest na
    pol etatu na emeryturze.

    Ale co wazne (w odniesieniu do Waszych odpowiedzi):
    - Budynki stoja juz od 96 roku i wiecej ich nie bedzie. Spoldzielnia
    powstala po wydzieleniu z poprzedniej, ktora glupio inwestowala w nowe
    osiedla. Obecna w statucie ma zapisane, ze w nic nowego nie inwestuje.
    I tylko na walnym mozna to zmienic.

    - Spoldzielnia wg slow Pana Prezesa zadnych dlugow nie ma (co
    oczywiscie sprawdze skladajac mu wizyte ze sprzedawca mieszkania :-))

    A w ogole to poszlo o to, ze Panu Prezesowi nie pasowalo, ze ja sobie
    ot,tak dzwonie i prosto z mostu na niego skacze o jakies dokumenty.
    Dlatego sie postawil i robil problemy :)
    Brak profesjonalizmu w polskim wydaniu, w najjaskrawszej formie,
    jakiej juz dawno nie ogladalem. Ale usmialem sie setnie.

    Pozdrawiam,

    --Rumax--