    From: ytorkin <a...@b...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pijany rower
    Date: Thu, 17 Aug 2006 15:08:20 +0200

    Sławek napisał(a):
    [...]
    > a co jesli ktos sobie wraca rowerkiem chodnikiem, po wypiciu 0,5 l wodki?? i
    > jedzie sobie wolno ale prosto

    Aby było łatwiej po wypiciu piwka teoretycznie nawet nie możesz
    prowadzić roweru. Bo artykuł wyraźnie mówi, że nie wolno prowadzić
    pojazdu. Trafiają się ponoć takie cepy, którzy dosłownie to
    interpretują. Ostatnio ktoś na grupie pl.rec.warszawa dziwił się
    dlaczego ludzie przechodzący mostem gdańskim nieśli rowery:)

    --
    Pozdrawiam,
    Arek

    "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie
    wiedziałem że na świecie jest tylu idiotów."
    Stanisław Lem