  • Data: 2011-03-14 11:00:04
    Temat: Re: Pijany kierowca narkoman?
    Od: Albercik <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 12.03.2011 17:34, Czapla pisze:

    > Ten od płukania ust to betka. Ja czytałem o takim, co nie zamknął okna przy
    > działającym spryskiwaczu szyb i się nawdychał. Widział patrol, nie chciał
    > mandatu za brudne szyby, no i stracił prawko na parę tygodni...

    Tu nie trzeba okna otwierać.. Ostatnio w makro kupiłem taki płyn
    śmierdzący, że jedno krótkie psiknięcie na szyby, przy zamkniętych
    oknach bo to przez wentylacje wchodzi, powodowało kręcenie się w głowie
    jak by się przynajmniej ćwiartkę walnęło.. Całe 5 litrów zaraz wylałem
    przez tylny spryskiwacz, ci co jechali za mną musieli mieć niezłe odjazdy..
    Po takim porządnym przemyciu szyb to by skali w alkomacie brakło..