  • Data: 2010-05-26 06:51:15
    Temat: Re: Pieczątka koniecznie w kolorze
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-05-26 07:59, mvoicem pisze:
    > Nie dotyczy transakcji *gotówkowych*, czyli np. wypłat z bankomatu.

    A gdzie to wyczytałeś? Bo szukam i nie umiem znaleźć. Wszędzie tylko, że
    okres bezodsetkowy do 59 dni. Patrzyłem w regulaminie i w TOiP i wciąż
    nie widzę tego zastrzeżenia. Możliwe, że jest, ale gdzie je znalazłeś?

    > A tak poza tym, to jako wytrawny grupowicz (w tym także pl.biznes.banki)

    Mylisz mnie z kimś innym. na banki byłem z 3 razy w życiu z doskoku w
    ciągu ostatnich 14 lat. Z czego ostatnio pewnie z 4 lata temu.

    > - żartujesz sobie i prowokujesz, prawda? :)

    Nie wiem czemu, jak ja czegoś nie wiem albo źle rozumiem, to od razu
    jest podejrzenie, że specjalnie udaję. Aż taki cudowny i wspaniały
    jestem, że się nie mieści w głowie, że się nie znam na jakiś niuansach
    kart?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek