  • Data: 2007-11-20 22:32:10
    Temat: Re: Pieczątka - inny wzór w kadrach inny na dokumentach
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy pisze:

    > Przez kilka lat Ygrekowski nie miał pieczątki, zrobiono mu ją odgórnie i
    > niejako na siłę "aby dokumenty ładniej wyglądały" i to mimo interwencji
    > druga też zawierała błąd, co wynikło z błędnego zlecenia osoby trzeciej.

    Wracam z tym samym pytaniem - czy możesz wskazać przepis nakazujący
    używanie pieczątek? Przepisem takim nie jest ustawa (bo żadna ustawa nie
    nakazuje jej używania), czyli pozostają przepisy wewnętrzne. I tam
    szukaj odpowiedzi. Wjazdu do Kancelarii Premiera jeszcze nie mam, więc
    Ci nie sprawdzę :-P

    M.