  • Data: 2006-05-23 00:33:16
    Temat: Re: Picie piwa w parku a papierowa torebka
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Bolek" <B...@b...com> napisał w wiadomości
    news:e4qdfp$p8u$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > dołącze się ale trochę inaczej...
    > ostatnio chciało mi się pić i myślałem, żeby kupic karmi 0,5% obj, czy za to
    > tez powinienem zostać
    > ukarany?

    Czy tak trudno zajrzeć do właściwej ustawy???

    Ustawa o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi
    Art. 46.
    1. Napojem alkoholowym w rozumieniu niniejszej ustawy jest produkt
    przeznaczony do spożycia zawierający alkohol etylowy pochodzenia
    rolniczego w stężeniu przekraczającym 0,5% objętościowych alkoholu.

    Piotr