  • Data: 2012-06-06 18:11:48
    Temat: Re: Picie piwa pod chmurką
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2012-06-06 16:26, Użytkownik januszek napisał:

    > Nie prawda. Jesteśmy pod tym względem w ogonie:
    > http://www.egospodarka.pl/79723,Spozycie-alkoholu-w-
    Polsce-nizsze-od-sredniej-UE,1,39,1.html

    > swoją drogą, skąd bierzesz takie "mądrości"?

    Tak wizualnie to nawalonych zwłaszcza od piątku do poniedziałku
    widuje nie mniej niż dwadzieścia czy trzydzieści lat temu.
    O ile ze statystyką nie dyskutuje to za komuny wprowadzając
    kartki nauczyli część społeczeństwa korzystać z własnych
    wyrobów (bimber) dzisiaj do tego dochodzą alkohole przemycane
    lub w wyniku odpowiednich machlojek nie objęte akcyzą czyli
    nie ujęte w zestawieniu, ciekawy jestem ile jakie by wyszło
    to spożycie gdyby to doliczyć.