  • Data: 2004-04-07 19:19:41
    Temat: Re: Paszport
    Od: "spdk" <michal@world.[of.spam].pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale Unia Europejska póki co nie jest państwem sama w sobie i z tego co mi
    > wiadomo, to chyba paszportów jeszcze nie wydaje. Może chodzi Ci o paszport
    > zgodny z ichniejszymi przepisami? To w takim razie chyba obecnie wydawane
    > paszporty spełniają wszystkie te warunki.

    A jesli chodziloby mi tylko o wyglad samego paszportu, zebym mogl na
    heathrow przejsc przez bramki dla ludzi z UE? Bylem tam kilka lat temu i sa
    dwie bramki - 'UE' i 'nie UE'. Przez pierwsza przechodzi sie ladnie
    usmiechajac do panienki, ktora tam stoi; do drugiej jest kilometrowa kolejka
    i rozmowa z celnikiem z opcjonalnym przetrzasaniem bagarzy.

    Jak zdobyc taki czerwoniutki sliczny paszport? Moj i tak nadaje sie do
    wymiany (zmiana wpisu w dokumentach, musze wymienic) - czy jak zloze
    normalny wniosek, to dostane juz taki 'nowy' ? Czy czeka mnie kilometrowa
    kolejka w czerwcu? (wybieram sie do uk)

    --
    pozdrawiam
    Michał, czasem zwany Spodkiem