  • Data: 2015-06-02 10:08:20
    Temat: Re: Parkowanie motocykla we wspólnym gara?u
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2015-06-02 09:52, n...@t...net.pl wrote:

    > No i właśnie chodzi o sądowne stwierdzenie nieprawidłowości zaliczenia
    > garażu jako powierzchni wspólnej i zawyrokowanie, że garaż
    > nie jest powierzchnią wspólną jeśli korzysta z niej ograniczona ilość
    > partycypujących w kosztach właścicieli.

    Ale tego nie bardzo chcę ruszać. Przyznasz, że trochę głupio jak członek
    zarządu podaje własną wspólnotę do sądu;) Zresztą zgodnie z UoWL takie
    rozwiązanie rozliczenia jest dopuszczalne. Co nie znaczy, że nie jest do
    skutecznego zaskarżenia.

    > Na parkowanie motocykla, jeśli większość będzie "na tak" to na walnym
    > powinno być prościej.

    Powinno być prościej, ba można i uchwałę zaproponować. Tylko że raz, że
    ciężko będzie uzyskać wiekszość (choćby z powodu, że niektórzy mają to w
    D4;), a dwa, że nie mam ochoty zbierać głosów pod uchwała, skoro w
    stanie obecnym nic mi moim zdaniem parkować tam nie zabrania.

    Shrek.