  • Data: 2010-05-31 10:28:54
    Temat: Re: Parking w pracy a srające ptaki z drzew u sąsiada
    Od: "G.K." <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ranger pisze:

    > Mam 15 letnią Ibizę, często-gęsto mam gołębią niespodziankę na dachu,
    > masce, czasem tydzień czasem dłużej tego nie usuwam i jeszcze ani razu
    > nie zauważyłem jakiegokolwiek wpływu ptasiej kupy na odcień lakieru ani
    > na jego prawidłowość.
    > Może tutejsze gołębie srają kawiorem? :)
    > Stąd jak widzę wpisy o tym, że ptasia kupa przeżarła się prawie na wylot
    > nowiuśkiego samochodu to się pytam czym do cholery teraz malują te
    > blaszanki skoro taki gołąb jest w stanie załatwić samochód równie
    > skutecznie jak czołowe zderzenie :))
    >
    > Pzdr
> [...]

    Na poprzednim aucie, biały, po kupach zostawał żółtawy ślad. Tutaj w
    miejscu po kupie jest zmatowiały lakier. Akurat zmiany odcieni nie
    widać, auto jest czarne, ale koledze na srebrnym odbarwił się lakier
    wpadając w odcień brązowego i nawet polerka nie pomogła. Tak więc może
    nie na każdym lakierze problem występuje, ale pewnie na większości.
    Co do marek to podaję: Ford, Opel, Mitsubishi.
    Pozdrawiam,
    Grzegorz