  • Data: 2011-07-12 08:52:50
    Temat: Re: Parking strzeżony i porzucony samochód.
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 12.07.2011 10:15, szerszen pisze:
    > Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <n...@s...pl> napisał w
    > wiadomości grup dyskusyjnych:ivgtii$rkr$...@n...onet.pl...
    > a od kiedy to jedynie pojazd bez tablic może być porzucony?

    No nie jedynie, ale w przypadku pojazdu z tablicami to bardzo ryzykowne.
    Od kiedy jest zakaz wyjechania np. na roczną wycieczkę po świecie? Albo
    ulegnięcia wypadkowi? Auto stoi na parkingu. Nie zagraża, nie
    przeszkadza. Jedyny mankament, to brak kontaktu z właścicielem.

    > po pierwsze nie ma z gościem kontaktu, po drugie nie płaci,

    A skąd wiesz, że nie płaci? Magdalena ominęła ten wątek, nie wiadomo jak
    się umówili. Czy zapłacił coś z góry, czy umówili, że zapłaci przy
    wyjeździe?

    > po trzecie
    > od roku nikt się autem nie interesuje, ma wszelkie symptomy porzuconego
    > auta,

    E tam, mało to np. samochodów emerytów, co emeryt rzadko jeździ, potem
    jeszcze choruje np. Rok czasu to wcale nie jest długo. Jak opłata za
    parking przekroczy wartość pojazdu, to można się zastanawiać. Jak na
    razie mają auto w zastaw.

    > niech odpowiednie służby ustalą czy właściciel żyje, i ewentualnie
    > zutylizują pojazd,

    No bosko. Oddaję auto na parking, żeby było bezpieczne, a ty mi j
    zutylizujesz... Dzięki za taki pomysł.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek