  • Data: 2005-02-16 21:02:36
    Temat: Re: Paranoja ?
    Od: Olo <w...@j...cy> szukaj wiadomości tego autora

    KrzysiekPP napisał(a):

    > Czyli podpisal umowe ? Bo jak nie ... to w jaki sposob sąd uwierzyl tej
    > kobiecie ?

    Kobitka pewnie była sędziną albo miała znajomosci w prokuraturze, teraz
    ten gościu powiniem iśc do US i złożyć doniesienie że wynajmowała bez
    umowy i nie odprowadziła od podatku od zysku jaki czerpała z wynajmu
    lokum i w ogóle przekręciła fiskusa na parę groszy - polecam tam "lubią"
    takich co nie wykazuja wszystkich swoich dochodów, no chyba że tu też ma
    znajomości .......

    --
    Olo
    Mój adres zakodowany ROT13.