  • Data: 2010-12-23 07:16:32
    Temat: Re: Palenie w lokalach gastronomicznych
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 22-12-2010 23:40, Silinde Ringëril pisze:
    > <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
    > Nawet jednego nie wymienię, bo nie ma :) Są natomiast tu i ówdzie mniej
    > lub bardziej widoczne przejawy normalności. Normalności, którą wykładam
    > jako wolność.

    Wolność w jakim ujęciu?
    Są tutaj tacy, którzy uważają, że prawdziwą wolnośc zapewni wyłącznie
    dyktatura albo system feudalny. Inni mylą wolnośc z anarchią.

    Definicja jest konieczna.

    > Drugą.

    Kto ustalił wzorzec i na jakiej podstawie?

    Pewnie dlatego powtarzasz słowa-klucze.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813