  • Data: 2006-12-03 22:58:03
    Temat: Re: Palenie śmieci a... sąd grodzki.
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 03-12-2006 o 16:41:54 Andrzej Wróblewski
    <a...@b...pl> napisał(a):

    > No pewnie :-) A z drugiej strony typowy punkt widzenia niepalacego :-)
    > Czyli: trzeba osiagnac kompromis. Moze to byc np. wydzielenie specjalnego
    > miejsca na palenie - np. palarnia na ostatnim pietrze bloku (w jednej z
    > suszarn). U mnie na osiedlu takie rozwiazanie zalatwilo wszystkie
    > klopoty -
    > i w dodatku wszyscy palacze zaczeli sie integrowac :-)

    Bardzo dobre rozwiazanie.

    > Pamietaj tez, ze palenie na balkonie jest na ogol spowodowane
    > niemoznoscia
    > palenia we wlasnym mieszkaniu ze wzgledu na brak zgody ludzi, z ktorymi
    > sie mieszka.
    > Ja pale w zasadzie tylko na ulicy - z podanych przez Ciebie powodow. Ale
    > tak
    > samo jak w przypadku poprawnosci jezykowej (w ujeciu "wspolczesnych"
    > jezykoznawcow) - "nie mozna wymagac od ludzi kultury, chociaz jest ona
    > wyroznikiem ludzi kulturalnych". Jednym slowem - mozesz to lubic albo
> [...]

    Wulgaryzmy slyszane na ulicy nie szkodza zdrowiu ... chyba, ze ktos glosno
    krzyczy. Dzis mnie na przystanku palacz przesladowal. Co ja pojde gdzie
    indziej to on za mna.

    > Dla porzadku zaznacze, ze sam tez jestem za uznaniem papierosow za
    > narkotyk
    > i mam duze trudnosci z rzuceniem palenia... chocbym nie wiem jak chcial.

    Cos jak z piwkiem czesto popijanym w srodkach komunikacji miejskiej ...
    ale poki swoja watrobe meczy to niech sobie meczy ;)

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.