  • Data: 2004-10-06 19:51:09
    Temat: Re: Palenie papierosów na ulicy
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik W.W. napisał:

    > *Czy palenie papierosów na ulicy przez osobę pełnoletnią* jest
    > wykroczeniem? Dzisiaj policjant ukarał mandatem 50 zł kilka osób.

    No i padło pytanie ... zacytujmy genialne odpowiedzi :>

    > bardzo im tak dobrze, bo nie jest przyjemne wachanie tego smrodu.

    > Zakaz palenia
    > powinien obowiązywać we wszystkich miejscach, gdzie inni są narażeni na
    > wdychanie tego właśnie smrodu.

    > Ja niestety nic o tym nie wiem, ale jeśli jest martwy to najwyższy czas by
    > zmartwychwstał ;]

    > Więc jeśli zakaz jest to chyba dobrze

    > Popieram !!!!! Walczyc z smrodziarzami
    > dymiacymi nam w twarz, przydeptujacymi pety na ulicy, wyrzucajacymi je
    > przez okno prosto na inny samochod !

    ... Bosz ... pl.soc.prawo , czy pl.soc.banda.idiotów ?

    Marcin Świetlicki - Palenie:

    "Pytam: dlaczego niepalący
    wsiadają bez skrupułów do przedziałów
    dla palących? Czemu chcą dominować? Czemu
    są wiecznie urażeni?

    Mój mały przyjacielu, papierosie.
    Spędziłem z tobą więcej czasu niż z kimkolwiek.
    Niszczmy się nawzajem, czule
    zobowiązani.

    Pytam: dlaczego niepalący
    nie doceniają naszej samotności,
    naszej niemądrej odwagi, naszego
    żaru, popiołu?"

    a teraz pl.soc.prawo

    Art. 82. § 7) (96) w lesie lub na terenie śródleśnym albo w
    odległości mniejszej niż 100 m od granicy lasu porzuca nie ugaszone
    zapałki lub niedopałki papierosów,

    Myślę, że to jedna/jedyna z koncepcji, za które można by ukarać kogoś
    ... był las ?

    --
    Stasio Podróżnik
    PMS=>Black 525 TDS E-34 rej.*RP-PMS Edition* PRRC=>Jackson+AT-900