  • Data: 2007-01-11 21:07:57
    Temat: Re: PRAWNICY...!!!---GZIE JESTEŚCIE...???
    Od: " " <f...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    =?ISO-8859-2?q?MOLESTOWANI-prez_Urz=B1d_Miasta_i_ADM
    ?= <y...@t...pl>
    napisał(a):

    > Angie napisa=B3(a):
    > sa=B3 w

    > uk..

    > Prosi=B3e=
    > m o odzew prawnik=F3w nie laik=F3w....

    Nooo, bez takich, bo nikt ci nie pomoże.

    A powiedzieć ci mogę tyle. Jeżeli wypowiedziano ci umowę najmu to znaczy, że
    mieszkasz bezprawnie. A jak mieszkasz bezprawnie to musisz się wyprowadzić.
    Jak nie zechcesz dobrowolnie to sąd ci to nakaże, i albo wstrzyma wykonanie
    egzekucji do czasu gdy gmina nie wskaże lokalu zastępczego albo i nie.