eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPOMOCY Spor dyrektorki szkoly z Rada Rodzicow - final w sadzie... › Re: POMOCY Spor dyrektorki szkoly z Rada Rodzicow - final w sadzie...
    From: "Tomek" <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: POMOCY Spor dyrektorki szkoly z Rada Rodzicow - final w sadzie...
    Date: 28 Jun 2005 19:17:04 +0200

    > Z ciekawości... co to za prowizja?
    > Firma ubezpieczeniowa wypłaca prowizję za ubezpieczenie uczniów? komu?
    > To "przechodzenie przez konto dyrektora" też jest jakieś dziwaczne.
    > Możesz to opisać wprost?
    > To znaczy co, firma odpalała dolę dyrektorowi za ubezpieczenie uczniów
    > u nich a nie u konkurencji?
    > Jeśli tak jest, to się szykuje, jak to rzecznicy prokurator w mediach
    > mawiają, "sprawa rozwojowa". Łapownictwo itp.
    >
    > --
    > Pozdro
    > Massai
    Nie dzisiejszy jesteś? Do każdego ubezpieczenia dolicza sie jakąś kwotę. I tą
    kwotą dzieli między tym co daje zlecenie i pewno kimśtam. Ten co da najwięcej
    dyrektorce ubezpiecza dzieci. Jedni biorą tą kasę do kieszeni a inni jak ta pani
    podarowała komitetowi rodzicielskiemu. Potem im to zabrała. To się wpienili i
    pogonili dyrektorkę. Takie prowizje to sukinsyństwo pierwszej wody. A tak przy
    okazji. Nie wzbudzają we mnie zaufania dorośli zdrabniający poważne rzeczy. Co
    to sa pieniążki. Najgorzej na tym wyjdą dzieci tych z rady. Nauczuciele to klika
    i się będą mścili.
    Tomek