eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOszystwo, wyłudzenie, fałszerstwo.... jak to zakwalifikować › Re: Oszystwo, wyłudzenie, fałszerstwo.... jak to zakwalifikować
  • Data: 2005-09-14 09:34:13
    Temat: Re: Oszystwo, wyłudzenie, fałszerstwo.... jak to zakwalifikować
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Marcin Żyła napisał(a):
    > Witam
    >
    > Jest operator telekomunikacyjny.
    > Wprowadza dodatkową usługę, nie umieszczając jej w cenniku.
    > W przypadku skorzystania z usługi oczywiście trzeba płacić, choć w
    > cennuiku nie ma usługi.
    >
    > I tutaj zonk - ponad rok od wprowadzenia usługi, w nowych cennikah jest
    > ta usługa, choć jeszcze 3 miesiące wstecz ten sam cennik był bez tej
    > usługi.

    Pytam z ciekawości: jaka to usługa? Jaki operator?


    > I tutaj pytania:
    >
    > Cennik jest załązcnikiem do umowy. Jak można podciągnąć taką zmianę po
    > cichu? Wyłudzenie, fałszerstwo, oszustwo?

    Po prostu: brak wprowadzenia zmiany. Dopóki nie poinformują abonenta,
    nowy cennik nie obowiązuje.

    > I pyanie dodatkowe - jak kwalifikować pobieranie opłat za usługi nie
    > uwzględnione w cenniku? Wyłudzenie?

    Co najwyżej próba - bo przecież nie zapłacisz za coś, co nie wynika z
    umowy? Nie płać i złóż reklamację.



    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz
    www.liwiusz.republika.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1