  • Data: 2007-10-10 20:21:20
    Temat: Re: Oszustwa internetowe - bezkarność
    Od: "Ls" <t...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Coś mnie jednak podkusiło i
    > odpowiedziałem, równocześnie stawiając swoje warunki: po pierwsze,
    > zasugerowałem troszkę bardziej korzystny dla mnie podział majątku (chyba
    > 70%
    > dla mnie, a dla niego 30% za fatygę, w końcu to ja miałem być tym
    > spadkobierca

    Ja na odwrot, zaproponowalem mu 65% (poczatkowo mial miec 55), z tego on
    pokrywa prowizje i podatki. Odpisal, zebym zapomnial o sprawie :))) Tym
    niemniej nie dziwie sie ze niektorzy ludzie sie nabierają - chciwosc i wizja
    łatwych pieniadzy potrafi bardzo skutecznie przyblokowac zdrowy rozsadek i
    oszusci skrzetnie to wykorzystują :)

    Ls.