  • Data: 2002-08-08 21:02:40
    Temat: Re: Oszust finansowy Kolodko
    Od: Michał Cieślicki <y...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    begin <a...@p...onet.pl> <a...@p...onet.pl> quotation:

    > czlowieku,nie mam zamiaru czytac dalej twoich zalosnych zakompleksionych
    > wypocin.
    > jeszcze raz zobacze twoj belkot i porozmawiam sobie z twoim providerem w
    > Swidnicy i pozegnasz sie z netem.
    > ta grupa nie sluzy do wyszlochania sie ze swoich faszystowskich pogladow wiec
    > trolluj gdzie indziej a grupe pl.soc.prawo omijaj szerokim lukiem.
    > ja nie zartuje glupolu jeden

    Dzwonilem do jego prowidera o godzinie 15:30.
    Powiedzial, ze to jest kawiarenka i na przyszlosc bedzie uwazal.
    Poniewaz od tego czasu NNTP-Posting-Host sie nie zmienil,
    a gosc sle dalej, mysle, ze nie ma przeciwskazan dla odciecia firmy
    ifp.pl czy jak sie tam nazywa.

    --
    <rotagaehp> ja nie wiem, jest coś takiego jak kontrola urodzin, środki
    1027461600 antykoncepcyjne, czy posiadając taką wiedzę człowiek nie