  • Data: 2003-06-13 14:46:27
    Temat: Re: Oszukano mnie II
    Od: "Agaa" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    to ja mam opowieść z innej beczki dotyczącą allegro

    Wystawiłam tam amortyzator - została osiągnięta cena minimalna - zakończono
    aukcję - gość, który wylicytować towar zapadł się pod ziemię... ja
    zapłaciłam za aukcję, przepadły mi osoby, które chciały kupić amora, bo
    jakiś wredny typ podbił oferty i jeszcze przesłał mi maila, że kupuje go ode
    mnie - a teraz siedzi cicho. Z danych które przesłało mi allegro odnośnie
    tego chłopaka wynika, że mieszka on we wrocławiu, przy ulicy której nie
    ma... A mogłam sprzedać towar i tylko przez nieuczciwość tej osoby nie
    zrobiłam tego - mógł przecież do mnie napisać, że nie może go kupić czy coś
    takiego - anulowałabym jego ofertę... i aukcja toczyłaby się dalej.

    agaa