eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOświadczenie RPO w związku z zatrzymaniem i traktowaniem mężczyzny podejrzanego o zabójstwo w Mrowinach › Re: Oświadczenie RPO w związku z zatrzymaniem i traktowaniem mężczyzny podejrzanego o zabójstwo w Mrowinach
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Oświadczenie RPO w związku z zatrzymaniem i traktowaniem mężczyzny
    podejrzanego o zabójstwo w Mrowinach
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Sun, 23 Jun 2019 18:36:32 +0200

    Dnia Sun, 23 Jun 2019 17:19:14 +0200, miumiu napisał(a):
    > Jak nedznym czlowiekiem trzeba byc, zeby w takim momencie i w takiej
    > sytuacji wydawac takie oswiadczenia?
    > Czy ten typ w ogole ma pojecie na czym polega praca policji i z jakim
    > ryzykiem sie wiaze aresztowanie potencjalnego mordercy?
    >
    > Wg Bodnara aresztowanie powinno wygladac chyba tak :
    > - puk puk
    > - kto tam
    > - dzien dobry, my z policji

    A nie uwazasz, ze wystarczyloby zadzwonic, zaprosic na komisariat, bo
    trzeba podpisanego zeznania w sprawie ... i sam by przyszedl.

    > - a w jakiej sprawie?
    > - w sprawie aresztowania
    > - czy mogę prosic o panow legitymacje sluzbowe?
    > - prosze uprzejmie, oto one...

    Ale jak proponujesz ?
    o 6 rano paru zamaskowanych wywala drzwi, wali cie w leb, a potem
    nawet nie wiadomo kto ci rozwalil glowe ?

    A tu jeszcze niespodzianka - drzwi solidne i nie daja sie wywalic.
    A potem kolejna - adresy pomylili.

    > - panowie moga wejsc oprocz tamtego pana bo legitymacja jest naderwana a
    > wiec niewazna

    Niewazna to niewazna, wstepu nie ma, mozna dac w pysk jak sprobuje
    wejsc bez zazwolenia :-)

> [...]
    > - nie nie, skadze, my na sluzbie..
    > - w takim razie tylko ja sie napije kapke.. zatem w czym moge pomoc?
    > - ustalilismy ze jest pan morderca tej dziewczynki z Mrowin i chcielismy
    > pana aresztowac
    > - aresztowac? czy to konieczne?
    > - no niestety, takie procedury... tu sa kajdanki, bylby pan uprzejmy
    > przygotowac rece?
    > - alez panowie, to niegrzeczne z waszej strony!
    > - no tak, przepraszamy, ponioslo nas, zechce pan w takim razie po prostu
    > pojsc z nami do samochodu
    > - oczywiscie, tylko wezme prysznic i ubiore sie w cos gustownego

    O 6 rano to chyba normalne ...

    > - alez naturaalnie
    > po 30 minutach
    > - no, jestem gotowy, mozemy isc...
    > - pan przodem,
    > - alez nie, nie, panowie przodem!
    > - jaki pan mily!
    > - czy to ta czarna limuzyna?
    > - tak tak, w srodkiu jest barek, prosze sie czestowac szampanem
    > - świetnie, za szmpana dziekuje, ale zatrzymajmy sie jeszcze na kawe i hot
    > doga na orlenie, ja stawiam!

    o 6 rano to kawa, herbata i sniadanie przysluguje na koszt komendy :-P

    > - wspaniale panie Jakubie! Janie, na orlen!
    >
    > ...starczy tej farsy, bo az mnie kurwica bierze. Zdarzylo "na moim terenie"
    > i czuje sie jakby to mi Bodnar przywalil w twarz. A jak dopiero rodzina ma
    > sie czuc slyszac jak RPO stawia sie tak ochoczo i ostentacyjnie po stronie
    > mordercy?

    Zaraz zaraz - zatrzymywali podejrzanego zaledwie.
    I juz tak od razu, z kamera, chca wywowac wrazenie, ze to winny ?

    A moze powinni rodzine zaprosic i palki wreczyc, na pewno pare pał w
    drodze do radiowozu przyniosloby im ulge.

    A tu jeszcze mozna bylo uslyszec, ze ta "wspaniala praca sledczych" to
    byl skutek donosu i dostali na tacy ... miejmy tylko nadzieje, ze
    prawdziwego.
    Komende tez sasiadka rozpoznala, a teraz bedziesz mu placil.

    J.