    From: Catbert <v...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ostateczne rozliczenie inwestycji
    Date: Wed, 07 Jul 2004 17:25:44 +0200

    On 7/6/2004 4:04 PM, bella wrote:

    > Użytkownik "hadas1" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > że

    > możliwe że nastąpiła waloryzacja świadczeń no i musisz dopłacić, a najlepiej
    > to przeczytaj dokładnie to ostatnie rozliczenie.....

    Przeczytaj wszystkie umowy i regulaminy - zapewne okaże się, że są tam
    "furtki", które umożliwiają taką "rewaloryzację"

    W mojej okolicy spóldzielnia zrobiła takie fiki- miki:
    wybudowała domy za wkłady członków - potem wezwała do dopłaty, a kto nie
    dopłacił, temu zwrócono wkład i won, a mieszkanie pogoniono na wolnym
    rynku. Tak uczyniono z wybranych członków inwestorów bez prawa do zysku.

    Wydaje się, że pozostaje Ci tylko negocjowanie sposobu spłaty.

    Natomiast na przyszłość namawiam na głosowanie na mnie, jak juz pójde do
    polityki.
    Ustawa o spóldzielniach mieszkaniowych będzie krótka:

    Art.1 Kto zakłada spółdzielnię mieszkaniową, namawia, pośredniczy
    dopomaga w jakikolwiek sposób podlega karze do 25 lat więzienia i karze
    grzywny od 1000 stawek dziennych.
    Art.2 Kto zasiada, zasiadał lub zamierzał zasiadac we władzach
    spółdzielni mieszkaniowej pozbawiony zostaje dozywotnio praw publicznych
    etc.
    Art.3 Właściwy minister wyda rozporządzenie w którym wymieni składowiska
    odpadów, na których dozwolone będzie członkom władz spółdzielni
    mieszkaniowych pozyskiwanie dóbr trwałego i nietrwałego uzytku.

    Pzdr: Catbert