eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOsobowy czy ciężarowy?-brak w dowodzie rejest. inf. o dop. ładowności › Re: Osobowy czy ciężarowy?-brak w dowodzie rejest. inf. o dop. ładowności
  • Data: 2006-10-01 19:37:51
    Temat: Re: Osobowy czy ciężarowy?-brak w dowodzie rejest. inf. o dop. ładowności
    Od: "ra9om1ak" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "bsado" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:efmiig$o0r$1@inews.gazeta.pl...

    > I w związku z tym mam pytanie, czy mam podjechać na stację kontroli
    > pojazdów (czy jakaś inna instytucja np. Autoryzowany Salon Sprz.) w celu
    > wydania takowego zaświadczenia i dokonać wpisu w Urzędzie komunikacji?
    > Może ktoś już przerabiał taki przypadek i byłby w stanie podzielić
    > doświadczeniami?
    > Za wszelkie wskazówki z góry dziękuję.

    Wydzial Komunikacji moze Ci wpisac do dow. rej. (karty pojazdu) ladownosc,
    jezeli przedstawisz wyciag ze swiadectwa homologacji na ten konkretny
    pojazd. Mozesz zwrocic sie o takie dane do producenta, lub przedstawiciela
    producenta, bo maja obowiazek miec takie wyciagi. Najprostsza zas metoda
    jest metoda wpomniana przez Ciebie, tj. uzyskania zasw. z przegladu tech. z
    takim parametrem, jak ladownosc i z tym (i oczywiscie z DR i KP) trzeba sie
    udac do wlasciwego miejscowo wydzialu po odpowiedni wpis do tychze
    dokumentow.

    --
    P.
    radomiak[MALPA]o2.pl