  • Data: 2010-10-27 12:17:31
    Temat: Re: Ordynacja wyborcza - pomysl dla poslow
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    (10/27/2010 01:50 PM), SDD wrote:
    > U?ytkownik "mvoicem"<m...@g...com> napisa? w wiadomo?ci

    > Skoro przez zakazy i nakazy prawa pracy sa regulowane prawidlowe stosunki z
    > pracodawca, przez prawo telekomunikacyjne stosunki abonenta z operatorem,
    > przez prawo konsumenckie sprzedawcy z konsumentem, to czemu maja nie byc
    > uregulowane stosunki kandydata z komitetem?

    Prawo stawia pracownika i konsumenta w roli biednej sierotki którą
    trzeba się zaopiekować. Słusznie lub nie. Uważam że jest to niesłuszne -
    chociaż z zadowoleniem korzystam raz po raz z tych uprawnień (głównie
    jako konsument).

    Jednak radny to nie jest biedna sierotka, to on ma się opiekować a nie
    ktoś nim.

    Pragnąc interwencji państwa w temacie "nie mogę się dogadać ze swoim
    komitetem, pomóżcie", przezentujesz się w nieciekawym świetle :). Pewnie
    twoi potencjalni wyborcy nie wiedzą o tym, ale mimo wszystko - niefajnie.

    p. m.