    From: <8...@7...230352.invalid> (Tom N)
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Orange (dawna tpsa) nie chce zmienić ani rozwiązać umowy
    Date: Tue, 6 Nov 2012 23:03:52 +0100
    <1...@g...pl> <50956bbd$1@news.home.net.pl>
    <509593d3$0$1215$65785112@news.neostrada.pl>
    <5095a32c$1@news.home.net.pl>
    <5096ea17$0$26710$65785112@news.neostrada.pl>
    <5096f316$1@news.home.net.pl>
    <5098041a$0$1221$65785112@news.neostrada.pl>
    <5098063c$1@news.home.net.pl> <Pine.WNT.4.64.1211052321070.360@quad>
    <5098b6d2$1@news.home.net.pl> <k7ae8v$egu$1@news.task.gda.pl>

    spp w
    <news:k7ae8v$egu$1@news.task.gda.pl>:

    > ... ale pod warunkiem że na wolne miejsce po odłączeniu drugiego końca
    > tego kabelka nie ma kolejki 50 wcześniej złożonych wniosków....

    Zmiana danych w systemie "fakturującym" nie musi wiązać sie z odłączaniem
    któregokolwiek końca kabelka w innym systemie.
    Niestety francom nie wystarczy dostarczenie informacji w formie aktu
    notarialnego, że teraz powinni wystawiać fakturę dla Y zamiast X, tylko chcą
    wizyty X i Y, cesji praw (o których w umowie sami napisali, że wygasają), i
    nie dotyczy to tylko tele...

    Mnie na ten przykład kilka miesiecy robili wbrew france, i nie mogłem sie do
    innego operatora przenieść (teraz po kilku latach mogę napisać, że
    korzystałem z nieodłączonego przez nich i nieopłaconego przeze mnie za ten
    okres korzystania, łącza -- ot taka rekompensata "za nerwy"... :D ). Uparli
    się, że dane do przeniesienia nie zgadzają się z tymi w ich systemie (na
    pewno nie fakturującym, bo dane były wprost przepisane z faktury) -- po
    pismie do UKE przeniesienie nagle stało sie możliwe do realizacji w krócej
    niż tydzień.

    --
    'Tom N'