  • Data: 2006-12-15 16:40:28
    Temat: Re: Oprogramowanie - legalnosc
    Od: "Maluch" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "t" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:op.tklzfwrg5o25xk@unknown...

    > Czyli autor się bezpodstawnie wzbogacił bo wziął pieniądze za nic?
    > A może wziął za nośnik z opakowaniem tylko a licencja właściwa jest osobno

    Dobrze kombinujesz, ale jak nie wiesz co kupujesz to trudno

    > za darmo, czyli każdy kto ma legalny program z pudełka uzyskał
    > nieopodatkowane
    > nieodpłatne świadczenie w postaci licencji, uhuhuh fiskus się obłowi jeśli
    > tak jest.

    Jak nie spodobała Ci się licencja i nic więcej nie możesz wymyślić, to
    faktycznie fiskus się obłowi

    > A co to ma do paragrafu?

    Paragrafów jest multum. Mam wymieniać?
    Np. art 7 ustawa o jęz. polskim. Dalej art.3853 pkt 23 kc i z kc jeszcze i
    jeszcze itd. itp. Łapiesz o czym piszę?
    --
    Pozdrawiam.
    Maluch