  • Data: 2012-10-08 14:30:59
    Temat: Re: Oprogramowanie Kupno-Sprzedaż Firma-pracownik
    Od: Mark <t...@a...w.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 08 Oct 2012 10:44:12 +0200, z napisał(a):

    > Jestem pracownikiem pewnej firmy w likwidacji.
    > Firma wyprzedaje co ma żeby spłacić długi.
    > Chciałbym zanabyć (w dobrej cenie oczywiście) oprogramowanie
    > zabezpieczone kluczem sprzętowym. Najlepiej by było żeby to
    > oprogramowanie zakupił oczywiście następny mój pracodawca ale wszystko
    > dzieje się tak szybko że jeszcze nie wiem kto nim będzie

    A co to za oprogramowanie? Co mowi na to licencja? Jakie dane zaszyste sa w
    kluczu?
    Zadales zbyt ogolne pytanie, bo moze sie okazac ze licencja i klucz
    skojarozna jest np z NIPem i nazwa firmy, albo czymkolwiek identyfikujacym
    firme.. rozni producenci softu maja rozne pomysly i metody.
    I moze to najpierw producenta, jako wlasciciela *softu* zapytaj o to?
    Bo potem sie okaze ze kupisz soft, klucz, a i tak programu nie dasz rady
    aktywowac dla innej firmy