  • Data: 2006-01-23 15:40:14
    Temat: Re: Oprocentowanie karne pozyczek--- 42 % w skali roku
    Od: "\"Ktoś\"" <j...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ad Gringo
    Twoje myślenie jest czysto z poprzedniej epoki.Czy ktoś Cię zmusza do
    korzystania z oferty tego banku.
    A może "Janosikiem "jesteś:).
    Jestem zwolennikiem wolności obrotu i wolności przepływu kapitału-dla
    jasności.Jak słucham argumentów, że ktoś kogoś okrada to chce mi się po
    prostu śmiać.To raczej nie ten bank chodzi za klientami i ich "zmusza" do
    brania tych kredytów.Jeśli za drogo mają wiele innych ofert na rynku.
    Zanim coś napiszesz, pomyśl choć trochę to nic nie kosztuje.....
    wiadomości news:dr2rbg$466$1@nemesis.news.tpi.pl...