eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOpóźnienia pociągu = zwrot pieniędzyRe: Opóźnienia pociągu = zwrot pieniędzy
  • X-Received: by 10.140.85.134 with SMTP id n6mr35365qgd.20.1418245070146; Wed, 10 Dec
    2014 12:57:50 -0800 (PST)
    X-Received: by 10.140.85.134 with SMTP id n6mr35365qgd.20.1418245070146; Wed, 10 Dec
    2014 12:57:50 -0800 (PST)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!border1.nntp.dca1.g
    iganews.com!nntp.giganews.com!h15no17089170igd.0!news-out.google.com!r1ni49qat.
    1!nntp.google.com!s7no5568259qap.1!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.google
    groups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Wed, 10 Dec 2014 12:57:49 -0800 (PST)
    In-Reply-To: <m63nmq$1ok$1@node1.news.atman.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=77.95.55.202;
    posting-account=E8ySPwoAAACy-t4G-YMjIiWt4FeAhtpz
    NNTP-Posting-Host: 77.95.55.202
    References: <5480205e$0$21554$65785112@news.neostrada.pl>
    <m63nmq$1ok$1@node1.news.atman.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <b...@g...com>
    Subject: Re: Opóźnienia pociągu = zwrot pieniędzy
    From: Konfabulator <k...@1...pl>
    Injection-Date: Wed, 10 Dec 2014 20:57:50 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Lines: 19
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:743332
    [ ukryj nagłówki ]

    Jeździsz PKP? Ja ostatnio codziennie. Ale robię to od niedawna, czyli z pół roku.

    Kiedy pierwszy raz usłyszałem, że pociąg na odcinku 2 KM potrafi bez żadnej awarii
    zrobić 180 min. opóźnienia to nie byłem sobie w stanie wyobrazić, że nie jestem w
    Matrixie. Dziś wiem, że to jest normalne w tej firmie.

    Ostatnio pociąg SKM wjechał na stację i ktoś kopnął w drzwi, bo się nie chciały
    otworzyć, co unieruchomiło skład na godzinę, blokując cały ruch pociągów
    podmiejskich. I kto jest winny? PKP, SKM, producent składu, producent czujników
    zabezpieczających w drzwiach czy idiota pasażer nie odróżniający czerwonego koloru od
    zielonego?

    Na plus PKP też coś napiszę. Przez pół roku co chwilę psuły się megafony na mojej
    stacji. Napisałem do rzecznika prasowego pkp czy to norma w 21 wieku, że nic nie
    jeździ o czasie i nawet nie wiadomo czy przyjedzie. Odpowiedź przyszła po miesiącu,
    ale od tamtej pory megafony działają w sposób idealny. Co oznacza, że centrala często
    nie wie o bajzlu jaki robią pracownicy na dole.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1