eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOpłata za abonamentRe: Opłata za abonament
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!newsfeed.pionier.net
    .pl!newsfeed.gazeta.pl!feed.news.interia.pl!not-for-mail
    From: Peter May <p...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Opłata za abonament
    Date: Sat, 04 Mar 2006 12:11:52 +0100
    Organization: INTERIA.PL S.A.
    Lines: 27
    Message-ID: <dubs3q$8ct$1@news.interia.pl>
    References: <duaasb$dp$1@atlantis.news.tpi.pl> <duabgb$k9d$1@news.onet.pl>
    <duboj8$lm3$1@nemesis.news.tpi.pl> <440966e2$1@news.home.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: uw210.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.interia.pl 1141470138 8605 80.55.152.210 (4 Mar 2006 11:02:18 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 4 Mar 2006 11:02:18 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <440966e2$1@news.home.net.pl>
    User-Agent: Thunderbird 1.5 (Windows/20051201)
    X-Authenticated-User: peter.may % poczta+fm
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:371424
    [ ukryj nagłówki ]

    Maciej Bebenek napisał(a):
    > Napisał Ci bardzo konkretnie. Operator odpowiada za niewykonanie usługi
    > ze swojej winy. Tu winy operatora zdecydowanie nie ma.

    Tu nie chodzi o to, czy to wina operatora czy odbiorcy. Operator w
    sposób zupełnie inny rozliczył należności, jakby spodziewał się tego
    odbiorca. W tej sposób powstały pewne nieścisłości i przez dłuższy okres
    nie można było dojść do ładu. Z jednej strony płaciło się rachunku, a z
    drugiej "tajemnicze" rozliczenia operatora powodowały ciągłą blokadę
    rozmów wychodzących. Nie szukam tutaj winnych. Chodzi tylko o to, aby
    operator pobierał stawki za usługi faktycznie świadczone, a nie, że
    stawka za abonament jest stała, a rozmowy w obie strony albo są, albo
    ich nie ma.

    Jednak usługa dzwonienia to możliwość korzystania z wykonywania i
    odbierania połączeń. W przypadku zablokowania wychodzących usługa jest
    realizowana ... w połowie. Skoro abonament płaci się za wykonanie pełnej
    usługi, to za tylko rozmowy przychodzące płacić powinno się połowę
    stawki. Chodzi mi tylko o to, aby pobierane opłaty były zgodne z
    faktycznym wykonywaniem usługi w pełni, a nie to, że stawka jest pełna a
    usługi wykonywane są w całości lub części.

    Zatem czy prawo definiuje w jakikolwiek sposób te relacje z wykonaniem
    usług oraz ich należności?

    --
    Peter May

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1