  • Data: 2003-07-24 18:24:56
    Temat: Re: Ojciec milioner a alimenty
    Od: "mec.Michał" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:36cc.000007e1.3f20142d@newsgate.onet.pl...
    > Witam!
    > Oto moj problem!
    > Ojciec milioner: dwa samochody (w tym Merc), dwie wille, mieszkanie, las i
    duzo
    > kasy na kontach, ale bez dochodow z firmy - oficjalnie emeryt z 1100 do
    reki.
    > Do tej pory placil za moje studia - zagraniczne, podyplomowe, dzienne itp.
    > I nagle przestal, bo uznal, ze to nie ma sensu, bo go nie slucham (sic!).
    > alimenty nie byly wczesniej zasadzone - ojciec po prostu placil na moje
    > utrzymanie, bo mama zarabia tylko ok 1000 zl.
> [...]

    Alimenty można płacić nawet na dorosłą osobę jeżeli nie usamodzielniła się
    finansowo (np. stała praca). Jeżeli dziecko nie posiada źródeł utrzymania to
    ojciec może płacic nawet do swojej śmierci.
    Podstawą alimentów to nie tylko renta czy emerytura to także majątek
    zobowiązanego.
    Według mnie tio możesz śmiało startować z pozewm do sądu. Pozew o alimenty
    jest wolny od opłat (tymczasowo).

    Pozdrowienia.
    Michał