  • Data: 2004-04-12 20:16:32
    Temat: Re: Ograniczenie w sieci....
    Od: Drwal <w...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    Leszek 12 kwietnia 2004, 19:36:34, szrajbnął:
    > Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w
    > wiadomości news:c59mgb$229f$1@news2.ipartners.pl...

    > Rzeczy oczywiste nie wymagają dowodu (KPK).

    Oczywiste? W tym przypadku nie ma mowy o 'oczywistosci'. Gdyby tak
    bylo to prokurator/sedzia czy kto tam nie mieli by problemu z
    udowodnieniem winy tysiacom (milionom?) ludzi korzystajacym z p2p.

    I oczywiscie nie moze byc 'oczywistosci' tak dokladnych liczb.
    --
    Drwal GG:2006587 [ROT13!]q...@b...cy
    zdjecie.moje.prv.pl /\ drwal.ws.prv.pl