eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOffice 2000 PL - a legalność klipartów...Re: Office 2000 PL - a legalność klipartów...
  • Data: 2003-05-08 00:01:06
    Temat: Re: Office 2000 PL - a legalność klipartów...
    Od: MariuszR <m...@n...post.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Marg napisał(a) na pl.soc.prawo:

    > Wiec jak interpretowac ten zapis z pomocy worda?
    > Załóżmy, że wydałem płytę z filmem i ją sprzedaję - czy na okładce mogę
    > umieścić klipart w świetle tego co jest napisane poniżej?
    > Proszę o odpowiedź - trochę pilne...
    >
    > "Kwestie prawne związane z korzystaniem klipów zawartych w galerii Clip
    > Gallery
    > Masz pełną swobodę wykorzystywania obrazów, dźwięków i filmów zawartych w
    > galerii Clip Gallery w dowolnych materiałach reklamowych, promocyjnych i
    > marketingowych, produktach lub usługach tworzonych za pomocą programu Word,
    > pod warunkiem, że te materiały, produkty lub usługi nie mają przeznaczenia
    > komercyjnego. Klipów w postaci biblioteki lub produktu typu clipart
    > składającego się głównie z obrazów, dźwięków lub filmów typu clipart nie
    > wolno wtórnie sprzedawać ani rozprowadzać.

    W Office XP wygląda to tak:

    Dodatkowe udzielenie licencji na elementy medialne. Oprogramowanie
    może zawierać fotografie, grafikę „clip art”, animacje, dźwięki, muzykę
    i wideoklipy (zwane wspólnie „Elementami Medialnymi”). W takim przypadku
    prawa Licencjobiorcy do Elementów Medialnych określają następujące
    postanowienia:

    Z wyjątkiem postanowień następnego ustępu, Licencjobiorca może używać,
    kopiować i modyfikować Elementy Medialne oraz rozpowszechniać ich kopie
    razem ze swoimi modyfikacjami, jako część swojego oprogramowania i
    usług, łącznie z własnymi witrynami sieci Web.

    Licencjobiorca musi przestrzegać następujących postanowień:

    Licencjobiorca nie może sprzedawać, udzielać licencji ani
    rozpowszechniać kopii Elementów Medialnych jako niezależnych
    produktów ani jako części zestawu, produktu lub usługi, których
    podstawową wartością są Elementy Medialne.

    Licencjobiorca nie może używać ani rozpowszechniać żadnego
    Elementu Medialnego, który pozwala na zidentyfikowanie osób,
    rządów, znaków graficznych, inicjałów, emblematów, znaków
    towarowych lub organizacji, zarówno w celach handlowych, jak
    i dla wyrażenia lub zasugerowania poparcia bądź związku
    z jakimkolwiek produktem, usługą, organizacją lub działalnością.

    Licencjobiorca nie może tworzyć przy użyciu Elementów Medialnych
    prac nieprzyzwoitych ani skandalizujących, zgodnie z ich
    określeniem przez prawo federalne obowiązujące w chwili ich
    tworzenia.

    Licencjobiorca musi wynagrodzić firmie Microsoft wszelkie szkody,
    w tym koszty obsługi prawnej, wynikłe wskutek używania lub
    rozpowszechniania przez Licencjobiorcę zmodyfikowanych przez
    niego Elementów Medialnych oraz chronić firmę Microsoft przed
    jakimikolwiek roszczeniami osób trzecich, związanymi z tym
    używaniem lub rozpowszechnianiem. Licencjobiorca musi dołączać
    prawidłowe informacje o prawach autorskich do swoich produktów i
    usług zawierających kopie Elementów Medialnych.

    Licencjobiorca nie może zezwalać osobom trzecim na
    rozpowszechnianie kopii Elementów Medialnych, jeśli nie są one
    częścią produktu lub usługi Licencjobiorcy.

    A tak wogóle to myślę że jeden telefon do polskiego oddziału Microsoft
    wyjaśni wszystkie wątpliwości.

    Pozdrawiam
    --
    Mariusz Rzepkowski
    GG: 966498
    Czas to nie droga szybkiego ruchu pomiędzy kołyską a grobem;
    czas - to miejsce na zaparkowanie pod słońcem. [Phil Bosmans]
    --
    Mariusz Rzepkowski
    GG: 966498
    Czas to nie droga szybkiego ruchu pomiędzy kołyską a grobem;
    czas - to miejsce na zaparkowanie pod słońcem. [Phil Bosmans]

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1