eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOdzyskanie wydatków poniesionych na budowę linii telefonicznej › Re: Odzyskanie wydatków poniesionych na budowę linii telefonicznej
  • Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: januszek <j...@p...irc.pl>
    Subject: Re: Odzyskanie wydatków poniesionych na budowę linii telefonicznej
    Date: 29 Apr 2009 07:47:43 +0200

    Robert Tomasik napisał(a):

    > Tyle, że nie jestem pewien, czy czasem biegu przedawnienia nie należy
    > liczyć od chwili przywłaszczenia sobie linii przez telekomunikację
    > polegającego na wykorzystaniu jej do przyłączeniu innych abonentów.

    Hmm... Jak pamiętam to działało na takiej zasadzie, że musiał powstać
    społeczny komitet budowy linii telekomunikacyjnej, musiał uzyskać zgodę
    PPTiT na jej wykonanie i z góry było wiadomo, że linia będzie własnością
    PPTiT. Potem kiedy PPTiT zamieniła się w TPSA rzecz działała podobnie
    aczkolwiek można było wynegocjować np rok zwolnienia z opłat. Podobnie
    funkcjonowały i funkcjonują nadal komitety gazyfikacyjne oraz
    elektryfikacyjne ;)

    j.